Asdfgh00 İlk gebeliğim acemiyim ve 35 haftalığız daha hiç bir şeyim hazır değil bebeğimin kıyafetlerini yıkayayım dedim öyle pek fazla bişey almadım az aldıklarım ve içinde beyaz olanı da var beyazları ayrı mı yıkıyorsunuz dümdüz beyaz değil içinde renk var ama yine de tedirgin oldum renkler birbirine girer diye ve benim makinem de bebek programı 3 saate yıkıyor ve en son 40 dereceye düşüyor 40 çekme yapar mı onuda bilmiyorum biraz bilgi verirseniz bana bu konu da çok memnun olurum :) sizler nasıl hangi programda kaç derecede kaç devir de yıkıyorsunuz?
Melike Asdfgh00 beyazları ayrı renklileri ayrı atmıştım. Benimkilerde full beyaz değildi içinde renklerde vardı ve ben 30 derecede 28 dk da 800 devirde yıkadım. 40da çekebilir ilk etapta ve bence 3 saat çok çok uzun bi süre
_ozlmm Asdfgh00 bende 4 parça da yıkadım beyazlar koyu renkliler maviler ve sarı turuncu olarak ama beyazlar düz değildi önlerinde kırmızılı sarılı mavili desenler vardı tersten yıkadım boya falan vermedi 15 dakikalık programda 30 derece de yıkadım sonra iyi durulama yapmamıştır belki deyip bir de durulama yaptırdım 😂 Renk karışan falan olmadı hiç
Feyza-nur Asdfgh00 kıyafetlerde siyah lacivert kırmızı koyu mavi renkler varsa ayır diğerlerini 30 derecede 40 50 dk kısa programda yıkatabilirsin yada hiç ugrasamam dersen renk ayırıcı mendıllerden al hepsini beraber yıka
Asdfgh00 Melike banada çok uzun geldi en kısa süre makinem de 28 dakika :/ o program da yıkayayım o zaman teşekkürler 😄
Minigim38 Benim bebek programım yoktu 30 derece 30 dakika 800 devirde yıkadım ben başta ayrım yaptım ama renklilerin içine 1 2 tane beyaz karışmış görmedim hiç renkleri geçmemişti
Asdfgh00 Minigim38 bende o kadar para verdim şu pahalılıkta sonuçta ya bişey olursa diye ellemedim hiç önce danışayım dedim ama aklımda yine ayırmak vardı ne olur ne olmaz diye
Sinemm88 Bende daha hazırlık yapamadım valla yıkanmadı kıyafetler. Herkes az al dedi, bazıları yetmez dedi, bazıları geç kalmıssın dedi. Her kafadan bir ses cıkıyor su hazırlık konusuyla alakalı.. neyse tek bildiğim granül sabun ile yıkamak gerektiği..
Asdfgh00 Sinemm88 aynen öyle siz kaç haftalıksınız? Ben hepsinden sadece 3 er tane aldım doğduktan sonra alınır zaten dedim banada az diyen oldu çok diyen oldu az al diyen yok çocuk üstünü batırır çok al vs vs ağzı olan konuştu yani hep deterjanı da e bebeğin kendi markasını baby me sıvı deterjan aldım yumuşatıcı vs almadım önermiyorlar pek
Minigim38 Asdfgh00 siyah lacivert kırmızı, yeşil mavi gibi renkler varsa belki rengi diğerlerine geçebilir bence ayırmanı tavsiye ederim
Nisa3434 Beyazlar ve renkliler olarak ayırdım 30 dakika 30 derece ve 800 devirde yıkadım daha akşam 😂
Sinemm88 Asdfgh00 bende 34 haftalığım yakınız yani 😊 of valla cok iyi anlıyorım seni herkes birseyler öneriyor karısıyor insanın kafası. Banada yumusatıcı önermediler. Artık yıkarkende burdaki tecrübeli annislerin yorumlarına göre bir yol bulacağız
Nur8sonmezz Sinemm88 banada yumuşatıcı önermemişlerdi bende durunun granül sabununu aldım onla yıkamıştım kokusu felan gayet hoştu ☘️