hiç evham yapmayın güzel bi hafta 28 den sonra çok sıkıntı olmuyor bizim bi akraba 26 haftalık dogurdu 1.5 aydır hala kuvezde sağlıgı gayet iyi 2 kilo olmasını bekliyorlar seninkininde kilodu iyiyse inş bikaçgüne çıkartırlar önemli olan doktorun ne dedi