Merhaba. 35+2 günlük hamileyim. 34+0da rahim ağzım kısa çıktı. 2.4 çıktı. Bebeğim 2500 gr ve 46 cmdi. Günde 3 kere progestan ve magnezyum kullanıyorum. 35+0da bebek 2700 olmuştu ve hala 46 cmdi. Rahim ağzı 1.7ye düştü. Ama doktor el ile muayene ettiğinde progestan işte yaramış dedi. Fakat artık çok fazla zaman kalmadığını söyledi. Bu haftyı tamamlayabilirsem prematüre sınırını geçeceğimi söyledi. Ama yine de yoğunbakım desteğine ihtyaç olabilirmiş. Bir de doğum başlar ise anlayamamaktan çok korkuyorum. Bu haftalarda doğuran var mı? Tecrübelernizi paylaşabilir misiniz? Açıkçası böyle bir durum beklemiyordum çok heyecan ve korku bastı 🙈