Hilalakcay3401 canim bendede var oglukdan önce başlamıştı dr muhakkak gıt normalde ilac kullaniyorum ama hamileyim diye kendim kestim ilaci öldürmüyor ama süründürüyor desem yeridir carpintin oluyor surekli ilaclarla daha rahat oluyorsun ama dogumda ozellikle kalp doktoru bulunsun sana en büyük tavsiyem benim.oglumda kalp doktoru gelmemisti biraz sorun yasadim ama suanki dogumumda muhakkak kalp doktoru olucak ne olur ne olmaz diye sakın onemsiz düşünme bir doktora git devlet hastanesi senin dogumunu kabul etmeyebilir beni kabul etmedilef arastirma hastanesine git orada dogur dediler daha profesör doktorlar var diye