Kızlar merhaba. Bugün aile hekimine uğradım gebelik kaydı için 2dir doktoruma denk gelememiştim. Neyse 17+4te ikiz gebeyim doktor tetanoz aşını da ol gelmişken dedi. Geçtim aşı odasına ebe kalp atışı duymadan aşı yapmıyorum dedi fakat okadar uğraşa rağmen sesi duyamadık ikiz olduğu için küçükler yada pozisyondan olabilir dedi ebe hanım ama içim buz gibi halen. Burda doktor perşembeden perşembeye geliyor maalesef gidemiyorum da kaldım böyle. Var mı bilen, başına gelen?