Seldaapk alpburcu ben çok beğeniyorum o ismi yeğenimin ismi Alper ben sadece Alp istemiştim ablam öyle koydu sağlıkla kucağınıza alın ins.
deletedmom947 alpburcu benimde çok sevdiğim bi isimdi ama şu sıralar herkes ikinci isim olarak koyuyor. Böyle çok konulan isimlerden soğuyorum🙈
alpburcu Safiyekaraarslan paylasimlarda hep ikinci isim olarak yazmışlar. Bilmiyorum kullanirken nasil kullanacaklar ama ondan dikkatimi çekti.
alpburcu goncacan paylasimlarda hep ikinci isim olarak yazmışlar. Bilmiyorum kullanirken nasil kullanacaklar ama ondan dikkatimi çekti. Nasil peki ailenizden aldığınız dönütler. Ben ve eşim çok anlamlı bulmuştuk.
goncacan alpburcu benim eşimin adi alper o alp olsun istedi bende karşı çıkmadım 🤗 valla kimseyede sormadik isim sizce nasıl diye kendimiz karar verdik uygulucaz inşallah az kaldi 😊