_Aslihan-Dmrts
Gecikmeyi bekleyin derim , bende adete iki gün kala yaptım negatifti , zaten geç döllenme olmuş sonrada bebeğim geriden geldiği zaman öğrendim . Böyle bir durum yaşadığınızda erken gebelik testinde çıkmıyor
Negatif sonuç aldıktan sonra diğer testi 1 hafta gecikmem de yaptım ki garanti olsun . Sabah yaptım birde ilk idrarla onda çıktı çok şükür 🙏🏻