Dilek4422 Hanımlar merhaba anne yanı park beşik almayı düşünüyorum içinde ki yatak 5 cm yeter li oluyomu yoksa çokmu ince kullanan varmı yardımcı olursanız sevinirim
Gamzee66 Dilek4422 park beşik aldığımızda içimdeki yatak hediye gelmişti. Cm olarak hatırlamıyorum ama çok inceydi ve anne yanı olduğunda yatak altta kalıyordu. Hem ince hem kalitesiz olduğu için ben yataş twiny aldım 9 cm gayet rahat görünüyor.