SiriusA Minikbebegim1999 Niye yiyemeyelim ki 🤓 ben götürürüm. Şekerli ve unlu gıda olmasının dışında bir problem yok bence 😇
Rumukcum Minikbebegim1999 bence yenir ben az önce üç dilim baklava gömdüm sonra pişman oldum ama napiyim 🙈
Minikbebegim1999 Nnuurr daha şeker testi yapilmadi bakalım Çarşamba bakarlar herhalde içinde ki puding gibi ya ondan sordum çiğ midir yoksa
Minikbebegim1999 SiriusA bende goturcem😄 ama içindeki puding gibi bisey var ya o yuzden sordum çiğ yumurta olurmu içinde diye
SiriusA Minikbebegim1999 Yok sanmıyorum pişirilerek yapılıyor o kremalar. Götüüür şifa olsun bebeye 😅