entnr Kızlar merhaba, ablam için test yaptık adetine 6 gün var biraz heyecanlandık sizce sonuç ne? Testi böyle olanlar var mıydı? Teşekkür ederiz💖! [](https://)
17papatya entnr ilk 10 dk da çıktıysa eğer bence de gebelik var gibi ama sanırım daha çok yeni ablanız inşallah hamiledir 🌸
Kivircikkuala TTtutku Konu açmıştım test ile alakalı kuruma çizgisi mi gebelik mi diye bakabilir misin oradan kuzum
Gizmo55 entnr bende böyle öğrendim 9 gün vardı testi tekrarladıkça kızarır canım var bence bir de hemen çıktı bu dimi ilk 3 4 dakika içerisinde ?
Caglali entnr benimde 10 dakika içinde buna benzer çıktı kan verdim 1.96 çıktı. Yükselir mi adet olmadım henuz