Rasev aynı şikayetler..
Kasiklarim ağrıyor.. belim ağrıyor.. nefes darlığı yaşıyorum arada bir.. ama hicbirseyimden geri kalmıyorum... 🤣
Yokuş inip çıkıyorum merdiven inip çıkıyorum tabi 10 km koşmuş gibi oluyorum 🤣 arada bir karninda sertleşiyor.. ama 35 haftalık için iyiyim diye dusunuyorum..