Kızlar dün burda konuyla alakalı size danışmıştım kendi evimiz bahçeli orda atvyle gezmek gibi bir şey yaptım ama köpek çıkınca baya bi ara göbeğime baskı oldu bi daha zaten tövbe binmem ama o an kendimi sıktığım için göbeğime baskı olmasın diye tutuldum resmen belim bacağım her yerim acıyo ama bebeğime bir şey olduğunu düşünmüyorum hareketleri çok güzel herhangi bir farklı durum yok kendimi kasıp stres olduğum için aklım rahat değil yinede hiiç bir farklı durum olmamasına rağmen bel ve sırt ağrısı dışında o ara ara oluyo zaten bebek hareketleri güzel herhangi bir lekelenme yok yinede doktora gitmeli miyim