Emineo98 keseyi ben tam 5 haftalıkken gördük minicikti ama normalde ben 6+2 ydim geç döllenmeden dolayı öyle gördük eğer sizin öyle değilse görürsünüz bence alttan usgyi de herkes çok abartıyo bencede benim keseyi gördüğünüzü ertesi günü yerleşme kanaması oldu endişelenip tekrar gittik o zaman alttan bakıldı birşey olmasının aksine kimyasal gebelik vs olmadığı kesinleşti bebeğin oluşacağı yolk kesesini görmüş olduk 1 gün farkla daha sonra da alttan muayene oldu hatta hiçbir sorun olmadı bazıları diyor yok kanama oldu vs bunların nedenleri o değil bende hiç birşey olmadı