Yasemin_orl33 2 haftaya kadar ileride yada geride olmasına normal deniyor eğer 3-4 hafta gerilik yada ileride olma durumu varsa sıkıntı ama endişe etmeyin bebekler genelde son haftalara doğru atak gösterirler ve bu aralığı kapatırlar , 2 hafta gerilik vardı bizde de çok şükür sonlara doğru düzeldi ve sağlıcakla doğdu🌸