sulee43 merhba. Ben 35+2 günlük hamileyim. 35+0da doktora gittim ve nstye bağlandım. 34+0da rahim ağzı uzınluğum kısa çıktı (2.4) 35+0da 1.7ye düşmüş. Alttan muayene oldum doktor şimdilik iyi ama çok durmayacak gibi dedi. Bu haftayı atlatmam lazım 🙏🏻 36+0dan önce erken doğum sayılıyor prematüre oluyor. Progesteron ve magnezyum ile geçirmeye çalışıyorum bu süreci. Aceleci bir oğluş 💙🧿 sizlerin nasıl geçiyor hamileliğiniz?