merhaba arkadaşlarım. 32 haftadan bu yana preeklamsi gebelik zehirlenmesi ile savaştık cok post actim buralarda, cok çektik.. düzene girdi dedik. ama iki gündür yine denegeler karıştı tansiyon çıkıyor. şükür ki haftamız da artık büyüdü yarin tam 39+0 oluyoruz.
bu gece 12de yatisim yapılıyor. suni sancı ile doğumu başlatacağız nasipse, tansiyon musade etmezse sezaryen dönebiliriz.
herkesten dua bekliyorum lütfen çokça :))) buradaki herkese de o esnada çok dua edeceğim. rabbim herkesi beklediğine hayırla kavuştursun. ve kolaylaştırsın zorlastirmasin ☺️💘💫