Sefcer bende var. Hatta veren doktor bulabilmek için 4 doktor değiştirdik. Son haftalardayız. Çokta faydasını gördük. Daha dün ağrım oldu. Whatzapp durumu yazdım. Kendisi nöbetçi olmasada hastaneye gitmemi, yapılacakları mesajla anlattı. Nöbetçi doktorla durumu değerlendirdiler ona göre banada bilgi verildi. Onun dışındada bazı acil durumlarda veya tahlil sonuçları için kendisi ile iletişim kurduk.