2400 gram olmuşuz devlete gittim ultrason kağıdı vermedi bu kez boyunu sormayı unuttum neyse haftaya cuma geri gel dedi sağlığımız cok şükür yerindeymiş vajinama baskı yapıyor orda hissediyorum dedim normalmiş baş geliş pozisyonunda şükür hala 🙏elleri yukarıdaymış öyle dedi😅hissettiğim parmak ucuymuş meğer 😊 acılmam vardı bir parmak kadar bişey olmaz daha doğurmazsın sen dedi 😅ciğer geliştirici vurulanların bir kısmı geç doğuruyormuş orda konuşan kadınlardan duydum gerçek mi acaba 🤷♀️ 15:30 da geri gideceğim kan ve idrar sonucu almaya. Sizlerde durum nedir kaç gramdı bu haftalarda 🥰