Ruvvruvveeydaaa Kızlar selamm 24+0 haftalığım, doktorum bu cuma şeker yüklemesi yapılacak dedi. Yaptıran var mı ,? Kafam karışık bu konuda napacagimi bilemiyorum. Yardımcı olabilir misiniz ?
Elibo Ruvvruvveeydaaa yaptırın yaptırmayın demek bence kimseye düşmez ama yaptırmıcaksanız kendınız şeker aleti alıp açlık tokluk ölcumu yapmalısınız . Zaten olası bı seker cıkarsa dahiliyeye gidiceksınız ilk önce diyet uygulanır diyetle dusus yoksa ünsulin şahsen ben öyle yapıyorum
1erkekkannesiiii Ruvvruvveeydaaa yaptırın tabi bebek için önemli. Ben de 3 hafta sonra yaptıracağım herkes yaptırma diyor ama kime ne? Doktorum gerekli ve zararsız dedi. Tek olumsuz yanı saatlerce aç kalmak onun dışında problem yok 😢
Alimm-5 Ruvvruvveeydaaa Bence yaptırın benimde bugün geldi sonucum açlık normal ama tokluk 180 çıkmış doktorum endokrin uzmanına gözük dedi korkuyorum inşallah bişey olmaz 🤲