benimmdunyamm Kızlar emzirirken saç boyatan var mı sarı yaptıracam dipten 2 parmak asaga yaptıracam diplere dokunmayacak
minnos6 benimmdunyamm 3 aylıktı oğlum boyattim sütü sağdım döktüm sonrakini verdim benim arkadasim doğurdu bir hafta sonra boyattı birsey olmuyor bildiğim kadarıyla
Busra3246 benimmdunyamm ben boyatmıştım ama doktorum ek gıdaya geçiş yapsın ondan sonra demişti bende öyle yapmıştım
Cansugamze_ benimmdunyamm emzirdim kuzum sadece emziriyorum zaten mama vermiyorum sıkıntı yaşamadım ilk bebeğimde de kırkım çıkmadan boyadım
okunmusciklet benimmdunyamm 40ım çıkınca boyatmıştım bende hamilelikte ellemedim hiç hem motive oluyor insan
okunmusciklet benimmdunyamm hayır bebeği yanıma almadım çünlü 7 8 saat sürdü işlem süt sağmıştım annem onu verdi birde yetmez falan diye aptamil de aldım ondanda vermiş ortaya karışık 😅