Cakies
Bize de başta erkek dedi doktor, bir süre öyle sevdik. 😀
İsim bulmak zor cidden. Biz neyseki daha ortada bebek yokken liste hazırlamıştık, onun içinden seçmek bile zor oldu. Umarım siz de içinize sinen bir isim bulursunuz. ☺️
Muğla’yı çok severim. ❤️ Biz de Çanakkale’deyiz, zamlar gözümüzü korkutsa da doğalgazı bu sene yeterince kullanmamak gibi bir seçeneğimiz yok maalesef, buranın soğuğu da ayrı bir soğuk çünkü. 🙄
Tek başınıza zor da olsa üstesinden gelmişsiniz maşallah. Ben bir günde biter sanıyordum, yanılmışım demek. 😬 Kurutmak için makinaya mı atsam diyorum, daha kolay olur ama illa ki çekme yapıyor kıyafetlerde. O aklımı kurcalıyor benim de.