Kızlar 20+4 günlük olucağımız zamana detaylı ultrason randevusu aldım. Doktorum 20-24 hafta arası gidebilirsin dedi. Şimdi internette okuyorum bazılarını 20. Haftada geri gönderip biraz daha büyüsün öyle gel diyorlarmış. 20. Haftada gidip geri gönderilen var mı bu şekilde ? Bende gtmek için sabırsızlanıyorum napsam bilemedim 🥺