1Busenur1 Merhaba kızlar bugün tam 15 haftalık olduk ilk gebeliğim sabah ezanı saatlerinde sol tarafımdan 3-4 defa pıt pıt bişey hissettim sizce bebeğin hareketlerini hissetmiş olur muyum ?
poncikella99 Ben de 15.haftada hissetmistim ikindi namazina durunca😊 ilk gebeligim ilk basta bebek olup olmadigini anlayamamistim ama zaman gectikce bebek hareketi oldugu anladim saglikla dogsun insallah