Kızlar 20 haftaşık hamileyim soğuk mu aldım yoksa kovid mi oldum bilmiyorum her yerim kopacak gibi ağrıyor ve ateşim şuan 38 derece. Hamile olduğum için korkmaya başladım eşim evde yok hastaneye gidemiyorum evde yapabileceğim bir şey var mı lütfen yardım edin 😢