tazecikannee Benimki daha henüz cinsiyeti belli olmadı şuan 11+4 teyim mağazada bişey gördüm çok hoşuma gitti dayanamayıp aldım ilk kıyafeti resim bekliyorum sizden
Merveclnk tazecikannee Allahım hepsi çok tatlı ben büyük takımlar aldım Bi kaç tane dursun diye 9 12 aylık bilmem kötü mü yaptım küçük çok fazla eşya almak istemiyorum tabiki alacağım da bakalm 😊
NurberaMom KeremikoBayky tog değerini nasıl tercih ettiniz ? Birde ilk doğduğundan itibaren kullanabiliyor muyuz acaba ?
derin1derin Hilalbasakk instagramdan yaptırdım nevcihan.babystore olması lazım adresi. Ben ek olarak altına çarşaf da diktirmiştim ama sanırım babynest fiyatı 360 tl olması lazım
tazecikannee Merveclnk yoo iyi yaptınız küçükler fazla giyilmiyor illaki alınacak ama az alsak yetiyor daha çok 3 6 6 9 9 12 almak lazım
Ebrumurat123 Ben henüz bisey almadım ama teyzesi bu minnacık zıbını almış oğlusuma o kadar minikki ❤️