Elcnerdgn bende salı günü alıcam inşl canm kucağıma. Ama pzt yatıcam sabahtan kanım düşük diye kan verip öyle alıcaklarmış. Ağrılarım var. Hastane fobisi değilde kapalı yerde kalma daralma sıkıntım var o masaya yatıp ellerm bağlandımı ölcem gibi geliyo 2. Sezeryanm ama ilknde saatlerce suni sancıdan ve uykusuzluktan sonra olan bi durumdu. Bundada cok korkyrm sabahlara kadar uyumuyorum ama belli etmyrm. Allah yardımcımz olsun . Kgsu en son 28inde gittğimde 3085 di . Suan blmyrm