💜Bu perşembe gun alıyoruz🥹.37 olduk🤰.dıyorum ki kendımı kasmım hıc strese gırmım.rahat olayım.
Amelıyata gırerken sonta felan takılıo onlukle gıdıyorsun ya içeri.(2.doğumum) doktorlarla bı tokalaşım.🤝🏻merhaba hocam.🤝🏻felan.ebeler selam verım.(tabı üşümekten konusabılırsem😂) hepınızı sevıyorum bebekler dıyıp masaya oturim.😻😂ıgnem yapılsın yatınca zaten ıgne vurulunca kafam guzelleşıo.baya saçmalıyom😂😂😂 ılk doğumumda bır yandan kusuyorm bır yandan nerelesin sen? Kaç cocugun var dıye soruom ebeye.bide kadının elını sımsıkı tutmusım bırakmıom.kadın dıo “kız bırak işimi yapım” hayır bırakmam dıye bağırıom özürlü gibi🤣🤭 ahahhaha valla ne değişiktim ya😂😂ama delilik var bende bıraz narkoz bunu daha hızlı dışarı cıkartıo sadece😂😂😂tam kuscam,🤢emine önlüğü getiiir kusacağğğm 😫dıye bağırıom mıllet nasıl gülüodu😂😂 sonra bebek doğdu baya boş yaptıktan sonra ben😂 bı ağlamaya başladım benım bebeğim o 😭😭 dıye.yanı tüm duyguları aynı anda yaşadım.tabı bebeğim hasta doğmuştu ve erken olunca sonrasnda cok uzuldm.😞gogsume koymadılar bıle 2 sn gosterıp goturduler cok buruk kalmıştm🥺.72 gun ayrı kaldık.😕ama bu doğumumda guzel seyler dusunuyorm 🫠cnku paşa beyın sağlığı yerınde.bende ıyıym.enerjığım dınamıkım.🧨💃🏼🕺🏼olumsuz dusunmuyorm.hatta heyecan katmayı dusunuyorum.🤔😜kuruntu yok kaygı yok evham yok.bu perşmebe gunumude alım saymaya baslım artk.zaten olmus sezeryan doğum 6.200🫣😮💨.neyse umarım okurken eğlenmişsinizdir🤣🤗🙈💜😍