180720 Tuesto folin araştırın içinde bi çok vitaminde var ben bebek istediğimden beri onu kullanıyorum şuan 18+3üz hala kullanıyorum 😂
haticenurrr adn111 folidece içerisinde b12 de var emilimini arttırıyor 3 doktor gezdim 3üde bunu önerdi, 12. haftaya kadar kullandım sonrasında multivitamine baslatıyorlar
O1gencanne adn111 folbiol cok ıyı dedı arkadasm hep ondan kullandı ama bazı doktorlar onu kullanma dıo sırf anlaşmalı oldgu fırmalar farklı dıye.ben yınede kullandım😂😂😂
cimcimemmmm Diofoll ve foliday iki ayrı ozel doktorum vermisti . Netten de decavit i vermistim. Bosyere o kadar ilac degistirmisim😄 Sonra devletin verdiği folbiolu kullandım (tavsiye üzerine onerilmisti) degerlerim cok iyi olmustu oyle gebe kaldim
cimcimemmmm Ozel ilacın peşine o kadar düşmeden de gerekli takviye vitamini alabiliyorsunuz devlet ilaclari ile onu anladım.
Meed adn111 DioFol türkiyede ki özel doktorum önermişti almanyada tabii ki femibion türkiyede var mı bilmiyorum 🥰