Anonim12 Güzel anneler merhaba Göbek deliği etrafında sertlik ve ciddi bir ağrım var doktor herşeyin yolunda olduğunu söyledi ancak ağrı geçmiyor 5 dakikada bir ağrı sızı giriyor endişeleniyorum neden olabilir sizce
nurellaa212 Anonim12 kaç haftalık gebesiniz, bende de öyle oldu ama bi sıkıntı yok çok şükür şimdi 21+2 haftalığım doktorum geçenler gittiğimde büyüyor bebek ondan dedi
Ozge806 Anonim12 20li haftalarda o ağrı çok oluyor. 30lu haftalarda da kasık ağrısı ve yalancı sancılar başlıyor. Gayet normal canım hiç tedirgin olma.
meltemblc 20li haftalarda bende yaşamıştım aynı şeyi,hele hareket ederken falan çok acıyordu.Karın büyümeye başladığı için çevredeki bağlar hassaslaşıyormuş endişe etmeyin.Magnezyum vermişti sonrasında birkaç güne geçti.