Rasev nasıl anladım şöyle anlatayım yumurtlamadan sonra aşırı mide bulantısı ve baş ağrım vardı gündüzleri uyuyarak geçirmeye çalışıyordum adet dönemime yalın gösterimde dolgunluk olurdu ama bu sefer göğüs uçlarım büyüdüğünü ve uçları pütür pütür olduğunu gördüm test yapmıştım erken diye 1.20 çıkmıştı bende YÖK herhalde psikolojik dedim ama içimde o his vardı adete bir gün kala ne kaybederim bakayım test alıp dedim ve silik ikinci çizgiyi gördüm ve akşamına kan verdim ve pozitif dediler he bide kaşık aprılarım ve batmalarım oluyordu ve hayla daha devam ediyor kaşık ağrılarım ve batmalarım 😌 ama şunu belirtmek isterim ki herkes aynı hisleri veya belirtileri yaşamıyor düşündüğünüz sürece belirtileri kendimiz bile yaratabiliyoruz ..