Canim cinsiyet hakkında bişey diyemem ama bebek haftası ile yorum yapabilirim.
Ben normalde özelde takipliyim ama geçen pazartesi acildeki doktora gittim o da bana bebeği iri ölçtüm 15 gün önde falan filan dedi bende nasıl oluyor dedim daha geçen hafta herşey yolundaydi, başından savruldu hemen.
Bende o panik ile direkt özeldeki aynı doktoruma gittim o da ölçtü ve dedi ki hayir haftasi ile uyumlu bir sıkıntı yok. Yani demek istediğim her makine aynı değil ve bence kendi doktorondan başka doktora gitme kafa karışıyor