Simya Minikbebegim1999 batıner kuzenimin ismi cok kişide duymadım Diğer önerimde Artun , eski müdürümün ismiydi
Elifderin34 hilalhanim yanılıyorsunuz çok kişide var hatta yıllar önce çok beğenmiştim işte bu demiştim ama şuan o kadar yaygınlaştı ki çok olduğu için koymaktan vazgeçicem sanırım 😁
Simya Minikbebegim1999 iki isimde güzel anlamları ne bilmiyorım bakmadım hic ama batıner bey , artun bey demek de ck havalı geliyo , tanıdıklarımda olmasa bende koyardım, oğlum olursa çağan ege koyacağım
Minikbebegim1999 Simya evet hoş bir isim daha önce hic duymadim bi bakim anlamina ne demekmiş teşekür ederim 🥰