Yagmurmasal Doğuran varmı yoksa ben gibi bekliyorsunuz hala 40+2olduk gelen giden yok ses verin sizde durum nasıl ❤️❤️🌹🌹🌹
fatmaa37demi5 Yagmurmasal 39+4 🥲 galiba Eylül bebeği olacak dediğim kızım Ekim bebeği olacak bu gidişle
Minisimb Yagmurmasal Ekim anneleri olucaz galiba 😂 bende yarın 40+0 oluyorum 😂 hiç belirtisiz devamkee
Emsl_kn Yagmurmasal 40+6 olduk hala gelen giden yok. Doktor iki gün önce alttan müdahale etti doğum hızlansın diye ama sadece nişanım geliyor. Sancım da var ama şiddetli değil.