Merhaba sevgili hanımlar
Hamileyken burada saatlerce doğum hikayesi okuyordum şimdi anlatma sırası bende 🥲 doğum yapalı 11 gün oldu ama ben anca kendimi toparlayıp zaman bulup hikayemi yazabiliyorum.
Bizim hikayemiz bir tüp bebek hikayesi 38. Haftamda doktorumun tavsiyesi ve çatı muayenesi sonucu sezeryan olmaya karar verdim ve 38+6ya gün aldık. Son günler öylesine geçmiyordu ki kavuşacağımız günü bilmek de çok farklı bir duyguydu. Sonunda beklenen gün geldi 13.30daydı sezeryanım 12 gibi hastaneye gittik yatış yapıldı üstümü giydim damar yolu açıldı hiç acıtmadı. Ama o dakikadan sonra başladı bende bir duygusallık. Onunla tek vücutta olmak bambaşkaymış o an ondan ayrılmak istemedim bir de planlı bir sezeryan olduğu için acaba o istemeden onu alacak mıyız gibisinden bir duygusallığa girdim😥 sonra 13.30’da ameliyathaneye indirdiler tabi eşimin gözleri doldu o öyle olunca bende de doldu🙈 onu ameliyathaneye almadılar kapıda bekledi. Spinal anestezi için oturdum başımı göğsüme koyarak önüme eğildim yaptılar hiçbir şey hissetmedim diyebilirim hiç korkmayın o konuda. Sonra bacaklarımda sıcaklık başladı hemen yatırdılar sonda takıldı onu da hiç hissetmedim. Ardından vücudumu açtılar soğuk bir şeyler sürüldü bacaklarımı kaldıramadığımı farkettim o an tamamen uyuşmuşlardı. Sonra doktorum geldi o ortamda güvendiğiniz tanıdığınız birinin olması onun sesi çok iyi geliyor sonra işlemlere başladılar doktorum geldikten 10 dk sonra 14.15te bebeğim doğmuştu sesini duyduğum o an dünyalara bedeldi. Gösterdiler mis kokulu güzel yüzlü kızımı pamuk yavrumu o anı ömrüm boyunca unutamam. Her şeye bedel mutlaka spinal sezeryan olmanızı öneririm. Daha sonra kızımı götürdüler temizleyip giydirip babasına teslim etmişler tabi o anlara şahit olamadım. Benim işlemlerime devam etti doktorlar hiçbir şey hissetmedim diyemem biraz yanma ve çekiştirme hissettim sakinleştirici ve mide bulantı ilacı vurdular biraz tedirgin oldum heyecanlandım ama saat 15.00da işlemler bitmişti sonra odaya çıkarttılar ailem eşim ve yavrum tüm sevdiklerm sağlıkla yanımda daha ne isterim. Çok şükür sütüm geldi ve emziriyorum ama ilk gece yetmedi az geldi ve hemşireler 5cc mama verdiler sonra rahatladı yavrum. Bu arada ultrasonda kilosu 3.700 çıkmıştı ama yavrum 3.160 doğdu aşırı fark ediyor ultrasonla biraz şok yaşadık.
Sezeryan çok kolay diyemem sonrasında 1 hafta yanma ve acısı ağrısı oldu ama şuan daha iyiyim elhamdulillah 🤲🏻
Bizim hikayemiz böyle kızlar Rabbim herkese en kolayından doğum nasip etsin Allaha emanet olun dualarınıza bizi de katın💕
Bu arada hamilelikte evde oturduğum için çok pişmanım şuan istesem de çıkamamak beni bunalttı bence bol bol yürüyün gezin ve uyuyun🙈😴❤️