turkannem canım benim kızım 2,5 ta bıraktı ama bende çok uğraştım arkadaşımın bebeği 2 yaşından önce bezi bıraktı çünkü . Yapmadığım şey kalmadı. Pes ettim dedim demek ki zamanı değil. Günlerden bir gün kızım ona bez takarken hayır dedi taktırmadı. İyi dedim takma . Halıları kaldırdım yere yaptı. Bi dahakine tuvalete yapalım tamam mı dedim baya konuştum onla . ( daha tam konuşmuyor bu arada anladı mı anlamadı mı şüpheliydim)
Çişi geldi anne geldi geldi dedi koştu tuvalete yaptı. 1 hafta boyunca yatağa eve çok yaptı ama aynı zamanda tuvalete de yaptı. 1 haftadan sonr altına yapmayı bırakıp tutmayı öğrendi
Kısaca ben aylarca bezi bıraksın diye çabaladım asla bırakmadı. Kendi isteği ile bıraktı. Yani belki de çocuğun hazır değil . Bi kaç aya belki kendi bırakır