Merhaba 🌸 perşembe günü test yaptığımda çift çizgi görmüştüm cumada beta degerim 32 çıktı idrarda da enfeksyon var dedi doktor reglimede daha 4 gün vardı ara ara baş ağrım gelip gidiyor bazen sanki gitmiyor gibi ishalimde var ve Kasık ağrısı her iki tarafada vuruyor bunlar normal mi sizce 3 ay öncede kürtaj olmuştum o yüzden de tedirginim herşeyden korkuyorum kafama takılıyor kendimi sürekle araştırmaktan alı koyamıyorum şuan hastanedeyim sıra bekleyırum ala ininın içiride kötü bişey denilcek diye aklım çıkıyor sizde şikayetleriniz nelerdi ilk haftalar veya aylar ?