Baby905 bende 17+5 im ama ultrasona göre 1 hafta önde gidiyor birkaç gündür sağ kasığımın oralarda hareket hissediyorum ama tekme hissi gibi değil biri var yani orda hapşırdığımda, öksürdüğümde oramı tutuyorum sap tarafta hissediyorum bebişi ama tekmesini hissetmedim daha acaba bu mu bebek hareketleri hissetmek ?