Arkadaşlar selamün aleyküm 17 günlük bebeğim var oğlumda sarılık değeri yüksekti en son 11 çıkınca 10 gün sonra kontrole çağırdılar. Hem göğsümü veriyorum sütüm az olduğu için hemde mama takviyesi yapıyorum. Hastanedeyken hipp mama verdiler evde de o mamadan kullan dediler ama oğlum pek sevmedi o mamayı sürekli biraz içip biraz tükürüyordu o yüzden biz aptamil comformil 1 e geçtik bu seferde oğlum kakasini yapamadi 1.5 gün ben bu durumda hangi mama kullanıyim yoksa aptamile devam mi edeyim kakasini rahat yapabilmesi için başka neye dikkat etmeliyim