
Geceleri kaşıntı oluyor beş dk sonra geçiyor ve bu hale geliyor ne bu ya kurdeşen olabilir diyor biraz araştırdım doktora gideceğim zaten başına gelen var mı ne yaptınız bu durumda ? Bebeğime geçer mi emziriyorum.Çünkü bi alerjiden yada ilaçtan olabiliyormuş 😢