Teslimeesma Yarın 35+0 oluyoruz ve doktor kontrolümüz var ilk defa nst ye gireceğiz . Dün akşam adet sancısı çekiyormuş gibi belim ağrıdı,kasıklarım ağrıyor baskı oluyor ara ara özellikle uzandigim yerden kalkarken acaba yalancı sancı mi sizdede oluyor mu?
Kleopatra- Teslimeesma Son haftalarda olması sizce de normal değil mi? Sonuçta ağırlaşıyor, yeri daralıyor, doğum pozisyonuna geçmeye çalışıyor. O yüzden doğal bir durum yani.