nuurrceren Caglali adet gününüz geçti mi? ve beta hcg değeriniz normalde verdiğinizde yine böyle mi çıkmıştı? değer yükselebilir eğer daha adet olmadıysanız☺️
incitanesi_ Caglali canım benim üzülme vakti zamanında olsun Rabbım sağlık versin hayırlı kavusmalar nasip etsin zamanı gelmemiş demekki💖
Caglali nuurrceren önceden normal değer 1.20 idi bu sefer böyle çıktı. Adet henüz olmadim bı 4-5 gün daha var
nuurrceren Caglali 4-5 gün daha bekleyin bence. önce kana, sonra da idrara geçiyor diye biliyorum.☺️ ama belki geç döllenme olabilir..