Berra01 Kızlar bi kaç gün önce kanamadan dolayı post paylaşmıştım bugün doktor kontrolünde bebeğimizin gelişmediğini kürtaj olmam gerektiğini öğrendim. Şimdi yatışım yapıldı korkuyorum lütfen benim için dua edermisiniz
Ozge111 Berra01 rabbim yardımcın olsun korkucak bişey yok emin ol bişi hissetmezsin kürtaj sonrası biraz ağrın olur sadece
AyseBilgece Berra01 ben 2 kere kürtaj olmak zorunda kalan biri olarak seni çok iyi anlıyorum. Çok geçmiş olsun canım benim sağlığına dinlenmene bak. Her şey gelip geçiyor sakın moralini bozma
AyEmGul Berra01 Allah yardımcınız olsun. Ben de ilk gebeliğimde bebeğim gelişmediği için kürtaj olmak durumunda kalmıştım. Çok şükür iyi atlattım. Siz de kürtajdan sonra doktorunuzun dediklerini ihmal etmeyin en kısa zamanda düzeleceksiniz inşallah. ❤️🌸 Çook geçmiş olsun.
Cansu88 Oyy canim benim güzel insan. Ins hissetmeden cok kolay bir şekilde geçip gitsin operasyon ve en kisa zamanda sana cok saglikli bir evlat versin kucagini meleğinle doldursun 🤲
Berra01 AyseBilgece inşallah canımm çok teşekkür ederim bir kızım var rabbim ona sağlık uzun ömür versin inşallah böyle düşünmekten başkada bi çarem yok şuan zaten