Benim ilk çocuğum Mart’ta doğdu buda Şubat’ta doğacak ondan kalan biseyler var
Şimdi hazirladiklarim
10 tane uzun kollu zibin , 10 tane pijama ( eskiden elimde vardı ) 5 tane üstlük ,3 tane tulum , bir tane hastane çıkışı , muslin örtü , patikler, örgü hirkalar , battaniye , ilk cogumdan reflü yatağı falan var , çok fazlada 0-3 ay almayın çabuk kilo alır giydiremezsiniz