Meva34 bence çok fazla hastası var erdem hastanesinin o sebeple olabilir diye düşünüyorum. Baya çok doğum oluyormuş o hastanede ama çok yakın arkadaşımda orada doğum yaptı çok memnun kaldı ilgi alaka güzeldi:) ben odalarını da görmek istedim sağ olsunlar gösterdiler odaları da temiz ve güzeldi