Merhaba arkadaşlar ilk Çarşamba günü sabah lavobada peçeteye gelen pembe kan gördüm ve o gün sancım vardı nolur nolmaz diyerek muayeneye gittim. Nst de sancım çok çıktı muayenede 1 cm açıklık vardı ama bebeğin başı kanalda değildi. Öğleden sonra doktorum tekrar nst istedi duruma göre yatıracakt. Ama sancım azalınca eve geldim. Cuma kesin gelmemi bu arada sancım artarsa evde beklemememi söyledi. Cuma günü sabahtan yine nişana benzer sümüksü birşey gördüm ve artık sancılarım artmıştı ve perşembe akşamı da rahmime bıçak saplanır gibi baskı hissediyordum. Cuma muayeneye gittim. Önce nstye girdim. 100 üstünde çok sık sancılarım çıktı. Muayene oldum. Bebek kanala yerleşmiş aşağı doğru baskı yapıyormuş muayene etti. Açıklık çok ilerlememiş ama dedi 2 cmdi. Muayeneden sonra sancım daha çok arttı. Birkaç saat sonra yine nstye girecektim. Eve geçtim. Bu geçen zamanlarda hurma yürüyüş duş plates topunda zıplama hepsini yaptım açılmam ilerlesin diye. Öğleden sonra nstye girdim tekrar. Sancım çok olmasına rağmen nstde 20 lerde çıktı. Doktor tekrar muayene etti sen çok sancı çekiyorsun ben seni bırakmıcam dedi ve açıklık hala ilerlemiyprdu😔 Yatışım yapıldı. Benim sancılr 3-4 dk bir geliyordu 3 tane cihzda ayrı ayrı nstye girdim. Hepsinde çok fazla sancım vardı hepsi 100 lrrin üstünde. Doktorum yanıma geldi muayene etti tekrar açıklık ilerlemiyprdu 2 cmde kalmıştı. Canım sancım çok sık ve şiddetli geliyor ama açılman hiç ilerlemiyor. Sanki suni sancı almış gibisin dedi. Bu durumda seni bekletmem bebek içinde senin içinde riskli olur diyerek beni sezeryana alması gerektiğini söyledi. Artık dayanacak gibi değildim ve kabul ettim hayırlısı buymuş diyerek kabul ettim. Akşam 19:53 te kızım dünyaya geldi. Ama daha göremedim solunum sıkıntısı varmış. Küveze koydulr. 38+1 de dünyaya geldi 2780 Gr 53 cm doğmuş. Hiç böyle birşey beklemiyordum ilk gece ağlamaktan uyuyamadım çok zor geldi. Ama şuan daha iyiyim hergün haber alıyoruz süt sağıp götürüyor eşim. Dün cihazdan çıkarıp fanus koymuşlar başına öyle takip ediyorlarmış. İnşallah en yakın zamanda kavuşacağız kuzuma. Biraz uzun oldu ama umarım sıkılmazsınız🙂