Hiç endişelenmene gerek yok en azından doğum şeklin belli :) ilk doğumumda açılmam başladığı için doktor suni sancı ile doğumu başlatma kararı aldı tabi son 15 gün bebekte herhangi bi gelişim yoktu, kararında bunun da etkisi vardı. 8 saat suni sancı sonrası açılmamda hiç artma olmayınca sezeryan önerildi ve doğumum gerçekleşti. O an Bi tedirginlik oluyor ister istemez ama bebeği gördüğün an yerini tarifi olmayan Bi duygu alıyor. Sadece doğumdan 6-7 saat sonra ilk yürüyüş biraz zorluyor, onun dışında benim omzuma ağrı girmişti 10 gün kadar o ağrıyı çektim. Ama inanın sezeryanın hiç korkulacak Bi yanı yok. Şimdi 9+1 hamileyim en azından doğum şekli belli olduğu için rahatım.