ipekotlu 37+2 haftalık hamileyim. Bugün çatı muaynem var. Biraz tedirginim. Emin olmamakla beraber doğumu tetikleme ihtimalinden korkuyorum
Elizansmom ipekotlu üç kez çatı muayenesi oldum doğumu tetiklemesini çok istedim haliyle 40+5 olarak 🤭 ama hiç tetiklemiyor sadece açıklık bakılıyor tedirgin olmayın ve kendinizi kasmasan çıkın o çatala 5 saniyelik kısacık bir muayene 🌸
_ozlmm adennlilith1 Alttan muayene oluyor. Doktorunuz parmağına jel sürüyor önce tek parmağı daha sonra da iki parmağı ile bakıyor. Açıklık var mı yok mu normal doğum olabilir olmaz onu söylüyor. Çok kısa bir işlem ☺️
Minigim38 6 kez oldum artık alıştım hiç bisey hissetmiyorum sadece ilk girerken yabancı bisey olduğu için huylandım saniye sürüyor zaten sadece açıklığa baktılar bende normal sezaryan demediler şimdilik 😊