berna_24 29+0 haftadayım yaklaştıkça doğum korkusu başladı..Bir yandan heyecan bir yandan korku Bu korkularla nasıl baş ediyorsunuz, yada ettiniz anneler? 🙄😏❤️ Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲
Papatyamm1 berna_24 şu an 36+5 teyiz yani doğum kapıda ödüm kopuyor daha normal mi sezeryan mı olacağımı bilmiyorum ama bir taraftan da çok heyecanlıyım bebeğim gelecek diye.
MSultann berna_24 aynı hafta 29+0 korkuyorummm valla canım. Daha birsey de hazırlamadım herşeyini aldım da yıkama ütüleme yok. Yaparsam heralde tam endişeye kapılcam. Heran dogacak gibi hissediyorum. Birde eşim karakolda çalışıyor gece nöbetleri oluyor tek kalınca aha gelicek şimdi gelicek diye bekliyorm 🙄🥵
Cagmer berna_24 28+3 teyim doğumdan korkuyorum ve korkudan sezeryan seçsem mi diye düşünmüyor değilim 😂
Ebru-EY berna_24 ben 👋🏻 Sırf bu yüzden bebek yapmak istemiyordum. 3 sene öteledim ama baktım önünde sonunda olacak bu çocuk dedim ve yaptım 😂 bende 29+3 deyim. Doğum süreci beni aşırı ürkütüyor. Normal doğum kesinlikle yapamam. Sezeryandan bile ürküyorum. Komple bayıltın hiç bişey görmek ve hatırlamak istemiyorum dedim doktoruma. Öyle anlaştık 😂 bilmiyorum nasıl yeneceğim bu durumu doğuma kadar ama cidden çok geriyor beni günler geçtikçe. Allah yardım etsin
berna_24 Papatyamm1 çok az kalmış Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin.. ❤️❤️ Benim daha var ama yinede şimdiden doğumu düşünüyorum
Papatyamm1 berna_24 amin inşallah ama bence çok düşünme bak ben kan vermekten bile korkan bir insanım normalde ama şimdiye kadar doğumu çok düşünmedim bebeğime odaklandım yeni yeni doğum telaşı başladı nasıl olur acaba diye sana da tavsiyem çok kafana takma şimdiden nasılsa bir şekilde doğacak Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin yeterki hepsi geçer gider hamileliğinin tadını çıkar 🌸😇
06nurrrr Şuan 23+6 dayım fakat korku fln yok çünkü hep şey düşünürüm korksam nereye kadar eninde sonunda yapıcam o doğumu…. Ya da haftam küçük olduğu için böyle düşünüyorum bilmiyorum sizin haftalariniza gelince nasıl düşünürüm ☺️
berna_24 06nurrrr ilk başlarda bende korkmuyordum ama bu haftalara gelince neden böyle oldu anlamadım 😁😁
Adamiranin__annesi 06nurrrr bende korkmuyirdum sonunda gördüm ebeminkini 😂😂😂 neye e inşallah iyi geçer. Benimde ikinci kara kara dusunuyorm
berna_24 Papatyamm1 evet haklısın elinde sonunda doğum olucak biraz oluruna bırakmak gerek sanırım.. ❤️
berna_24 MSultann bende daha hiç bir şey yapmadım kuzum hazırlık konusunda kendimi sanırım daha erken diye avutmaya çalışıyorum ama öyle deye deye son haftalara da gelcez 😂😂😂
Eda-ela Cagmer aynı durum bende de var ama sezeryan sonrası da zor. O da korkutuyor. Pozitif doğum hikayeleri okumak dinlemek lazım sanırım 😔
berna_24 Ebru-EY valla Allah yardım etsin hepimize bende çok korkuyorum, bazen karşıma olumsuz şeyler de çıkıyor daha da korkmama sebeb oluyor
Kizilkafaa berna_24 Ben dünyanın en nazlı ve en canın tatlı olan insanlardan biriyim buna rağmen normal doğum yaptıysam eğer bence herkes doğrur ki ben doktora bile diyordum yani ben de uğramam yapamam son ana kadar da bu cümleyi kullandım ama doğum yaptıktan sonra bu kadar mıydı ya bittim şimdi falan diyorsunuz hiç korkmayın yani❤️❤️
Melegimin_annesi berna_24 37+0 haftalığım bugün hastaneye gidicem doğumum ne şekil olcak daha belli değildi inşallah bugün belli olur devlete gittiğim için bişey dememişti ama normal gibi gözüküyordu herşey reflu gibi boğazım midem yanıyo gece sık idrara çıkma aşırı derecede arttı kanala girmeye uğraşıyor galiba ve sürekli aşsaya vuruyor bebeğimi kucağımda istiyorum artık
1erkekkannesiiii berna_24 22+4 deyiz daha cok yolumuz var ama yine de korkum var tabi. Nasıl başa çıkıyorum pozitif olarak. Bu zamana kadar filmlerde dizilerde aptal koca karı hikayelerinde duyduğumuz üzere ‘korkunç bisey’ olarak bilinç altımız kaydetmiş hep. Acı acı bağırmalar çığlıklar falan. Bence cok saçma abartı seyler bizi küçüklükten beri etkiliyor. Sürekli bebeğimle yapacaklarımı düşünüyorum bi bebekle nasıl bir yaşantımız olur düşünüp mutlu ediyorum kendimi. Her kadın doğası gereği doğuma uyumlu bir vücut yapısında ve normal doğal bir mekanizma. Korksak bile vücudumuz buna o kadar uygun ki mucize gibi. Bide diyorum aman kimler doguruyor yaparım ederim 😂 kendimi gaza getiriyorum. Evet zor evet acı olacak ama sonunda düşünsenize elinizde minnacık biseyle eve gideceksiniz 🐥🥳😁 Her şeyi akışına bıraktım yaşayıp göreceğiz şimdi plan yapsam bile planlar uymayacak her şey farklı olacak 😂 asıl acı saatler sürüp bitecek sonu güzel olduğu için değer. Negatif şeylere kulak kapatın. Benim doğumum farklı olacak diyin cunku herkesin doğumu cok cok farklı. Bide uzman doktordan birsey duydum vücut baskı altında korku endişe içinde olursa doğumun doğal akışını bozup bebeğin normal gelmesini engelliyormuş yani her şey bizde bitiyor. Ameliyat olursa da sonrasındaki ağrılar için bebişi koklarız ağrı kesici niyetine 🙏 Allah herkese kolay rahat doğum nasip etsin hepp pozitif pozitif olsun
berna_24 1erkekkannesiiii çok güzel bir yorum yazmışsınız çok çok çok teşekkür ederim bu yorumunuz için ❤️❤️ Allah hepimizin yardımcısı olsun ve bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah