Öncelikle herkese merhaba, bu yazıyı yazmak sonunda bana da nasip oldu ama doğumdan beş gün sonra çünkü bir türlü fırsat bulamadım. Ayın 20i akşam 7de başlayan sancılarımı gece saat 5e kadar evde çektim 5dk bir olunca hastaneye gittik 6 gibi baktılar sancı vardı nstde ama açılmam yok diye yatış vermediler ve o gün de çok yoğundu şansıma 🤦🏻♀️ Ben de eve git gel yapmamak için hastane önünde 3-4 saat yürüdüm merdiven in çık yaptım bekleyişlerden sonuç alamayınca dedim eve gitmeden son kez alttan baksınlar ve 4cm açılma olmuş yatış verildi 11de acilde bekledim taa ki dogumhane boşalana kadar saat 3de dogumhaneye alındım 5cm olmuştum ama süni sancı verdiler bana 4 saat de süni sancı çektim o kadar şiddetliydi ki dayanamayıp ıkınıyodum kendi kendime ne kadar doğru yaptım bilmiyorum çünkü ıkınma şeklim de tamamen yanlıştı ama gelip bakınca tam açılmıştı açılana kadar ölcem sandım Sezeryan için yalvarıyodum ama İyiki almadılar sezeryana sonra normal doğum için geldi bir iki ebe ıkınmayı öğretti çocuğun kafası gözükünce kadar o doğru şekilde ıkındırttı tabi talimatlara uymak herşeyi daha kolaylaştırıyordu boşu boşuna bağırmak ağlamak hiç tavsiye etmiyorum bide bende ilk doğum çocuk hemen gözüktü zaten sonra diğer doktorlar felan geldi 3 ıkınmayla 15 dkda ve çok da gözümde büyüttüğümüz gibi zor değilmiş normal ama açılma olana kadar baya zor onu diyim sonra alttan dikiş oldu kesiyi ne zaman atmışlar hiç hissetmedim çünkü ıkınıyodum felan dikişde de hiç de denildiği gibi asistan gelmedi doktor geldi Murat hoca çok sabırlı pozitif birisi beni konuştura konuştura dikti hiç canımı da yakmadı, uyuşmasını da bekledi bunları belirtiyorum ki çok yorum okumuştum uyuşmayı beklemiyorlar, asistan dikiyor felan gibisinden ama benim doğumuma giren herkes çok iyiydiler o gece doğum yaptığım odada tek kişilik olduğu için orda kaldım sabahı da iki kişilik odaya alındım, eşim de doğumdan sonra 10 dk gelip gördü ertesi gün bi saat 2de bide 7de ziyaretçi saatinde yarım saat kadar kaldı . Sorularınız varsa cevaplaya bilirim.