Kızlar doğum yaptim ama hikayemi paylaşmak istemedim kimseyi olumsuz etkileyecek için ancak şunu söylemeyi borç edindim kendime benim yaşadığımı yaşamayın diye ; ben özel hastaneye gittim normal doğum istedim öyle ilerledik 39 haftama gelmeme rağmen doktor çatı kontrolünü hep erteledi 37.haftadan beri ne zman yapicaniz diye sormama rağmen haftaya diye diye en sonunda 39+3 de suyum geldi doğuma gittim o kadar saat sancı vs.ugrastim detaylara girmicem çatim dar olduğu için bebek gelemedi kaka yaptı vs.derken sezeryana döndü demen o ki çatı kontrolünü mutlaka normal dogumsa yapması için ısrar edin doğum anında buna karar vermek çok çok daha kötü